Guild Wars 2
Posted: 16 Feb 2016, 13:27
Mai jos regasiti explicatii la setarile grafice din GW2 precum si setarile cu care eu joc, cu laptopul din semnatura.
Resolution: Evident, vrei rezolutie maxima. Impact masiv asupra GPU, mai putin CPU.
Refresh Rate: poti seta refresh rate, mai bine sa nu umbli.
Frame Limiter: ajuta la minimalizarea efectului de screen tearing, daca ai.
Interface Size: preferinta personala.
Gamma: un fel de brighteness. Nu afecteaza performanta.
Stereoscopic Rendering: daca ai ecran 3d.
Animation: Calitatea animatiilor afisare, gen cum flutura fusta in vant sau cum se vad valurile apei. Afecteaza procesorul.
Antialiasing: Face marginile obiectelor mai "smooth", prin aplicarea unui efect de blur la ele (optiunea FXAA). Face cam acelasi lucru ca optiunea de render sampling (urmeaza).
Environment: Controleaza numarul de obiectele din mediul inconjurator detaliare afisate pe ecran. O imbunatatire vizuala doar, nu afecteaza cu nimic gameplayul. Afecteaza (cred) atat CPU cat si GPU.
LOD distance: Face lucrurile de la distanta sa fie randate mai bine sau mai rau. Preferinta personala, dar cu el la minim reduce load-ul pe cpu si gpu.
Reflections: Reflexiile in anumite suprafete (oglinzi, geamuri, apa). Load mare pe GPU.
Render sampling: Subsample - randeaza la o rezolutie mai mica decat nativa si le afiseaza (prost). Native - randeaza la rezolutia stabilitate - optiunea default. Supersample - randeaza la rezolutie mai mare si in consecinta le afiseaza mai bine , cam acelasi lucru ca AA(MARE LOAD PE GPU)
Shadows: Umbrele din joc. Afecteaza GPU. well.
Shaders: Afecteaza complexitatea cu care sunt afisate culorile in joc (cat de stralucitor e totul, sau efectul de acomodare al ochilor la nivele variate de lumina/intuneric). Mare load pe GPU.
Postprocessing: afecteaza detalii gen iluminat/bloom. Preferinta personala daca iti place sau nu. Nu am observat sa aiba mare impact asupra performantelor on sau off.
Character Model Limit/Quality: Afecteaza numarul de jucatori pe care ii vezi pe ecran si calitate acestora (sau doar niste name tag-uri). Mare load pe CPU, mai ales in wvw sau pvp.
Best Texture Filtering: In tandem cu high textures, sa arate si mai bine decat bine
Depth Blur: lucrurile de la distanta par out of focus.
High-Res Character Textures: foloseste texturile la calitate maxima pentru caractere (doar pentru caractere).
Vertical Sync: self explanatory
Explicatiile de mai sus nu-mi apartin, sunt preluate de pe diverse forumuri unde se discuta astfel de subiecte si eu doar le-am tradus; si dupa care mi-am facut si eu setarile astfel incat experienta sa fie fluent 60 fps in w3 (ce joc cel mai mult).
Resolution: Evident, vrei rezolutie maxima. Impact masiv asupra GPU, mai putin CPU.
Refresh Rate: poti seta refresh rate, mai bine sa nu umbli.
Frame Limiter: ajuta la minimalizarea efectului de screen tearing, daca ai.
Interface Size: preferinta personala.
Gamma: un fel de brighteness. Nu afecteaza performanta.
Stereoscopic Rendering: daca ai ecran 3d.
Animation: Calitatea animatiilor afisare, gen cum flutura fusta in vant sau cum se vad valurile apei. Afecteaza procesorul.
Antialiasing: Face marginile obiectelor mai "smooth", prin aplicarea unui efect de blur la ele (optiunea FXAA). Face cam acelasi lucru ca optiunea de render sampling (urmeaza).
Environment: Controleaza numarul de obiectele din mediul inconjurator detaliare afisate pe ecran. O imbunatatire vizuala doar, nu afecteaza cu nimic gameplayul. Afecteaza (cred) atat CPU cat si GPU.
LOD distance: Face lucrurile de la distanta sa fie randate mai bine sau mai rau. Preferinta personala, dar cu el la minim reduce load-ul pe cpu si gpu.
Reflections: Reflexiile in anumite suprafete (oglinzi, geamuri, apa). Load mare pe GPU.
Render sampling: Subsample - randeaza la o rezolutie mai mica decat nativa si le afiseaza (prost). Native - randeaza la rezolutia stabilitate - optiunea default. Supersample - randeaza la rezolutie mai mare si in consecinta le afiseaza mai bine , cam acelasi lucru ca AA(MARE LOAD PE GPU)
Shadows: Umbrele din joc. Afecteaza GPU. well.
Shaders: Afecteaza complexitatea cu care sunt afisate culorile in joc (cat de stralucitor e totul, sau efectul de acomodare al ochilor la nivele variate de lumina/intuneric). Mare load pe GPU.
Postprocessing: afecteaza detalii gen iluminat/bloom. Preferinta personala daca iti place sau nu. Nu am observat sa aiba mare impact asupra performantelor on sau off.
Character Model Limit/Quality: Afecteaza numarul de jucatori pe care ii vezi pe ecran si calitate acestora (sau doar niste name tag-uri). Mare load pe CPU, mai ales in wvw sau pvp.
Best Texture Filtering: In tandem cu high textures, sa arate si mai bine decat bine
Depth Blur: lucrurile de la distanta par out of focus.
High-Res Character Textures: foloseste texturile la calitate maxima pentru caractere (doar pentru caractere).
Vertical Sync: self explanatory
Explicatiile de mai sus nu-mi apartin, sunt preluate de pe diverse forumuri unde se discuta astfel de subiecte si eu doar le-am tradus; si dupa care mi-am facut si eu setarile astfel incat experienta sa fie fluent 60 fps in w3 (ce joc cel mai mult).