Page 1 of 1

Guild Wars 2

Posted: 16 Feb 2016, 13:27
by myx
Mai jos regasiti explicatii la setarile grafice din GW2 precum si setarile cu care eu joc, cu laptopul din semnatura.

Resolution: Evident, vrei rezolutie maxima. Impact masiv asupra GPU, mai putin CPU.
Refresh Rate: poti seta refresh rate, mai bine sa nu umbli.
Frame Limiter: ajuta la minimalizarea efectului de screen tearing, daca ai.
Interface Size: preferinta personala.
Gamma: un fel de brighteness. Nu afecteaza performanta.
Stereoscopic Rendering: daca ai ecran 3d.
Animation: Calitatea animatiilor afisare, gen cum flutura fusta in vant sau cum se vad valurile apei. Afecteaza procesorul.
Antialiasing: Face marginile obiectelor mai "smooth", prin aplicarea unui efect de blur la ele (optiunea FXAA). Face cam acelasi lucru ca optiunea de render sampling (urmeaza).
Environment: Controleaza numarul de obiectele din mediul inconjurator detaliare afisate pe ecran. O imbunatatire vizuala doar, nu afecteaza cu nimic gameplayul. Afecteaza (cred) atat CPU cat si GPU.
LOD distance: Face lucrurile de la distanta sa fie randate mai bine sau mai rau. Preferinta personala, dar cu el la minim reduce load-ul pe cpu si gpu.
Reflections: Reflexiile in anumite suprafete (oglinzi, geamuri, apa). Load mare pe GPU.
Render sampling: Subsample - randeaza la o rezolutie mai mica decat nativa si le afiseaza (prost). Native - randeaza la rezolutia stabilitate - optiunea default. Supersample - randeaza la rezolutie mai mare si in consecinta le afiseaza mai bine , cam acelasi lucru ca AA(MARE LOAD PE GPU)
Shadows: Umbrele din joc. Afecteaza GPU. well.
Shaders: Afecteaza complexitatea cu care sunt afisate culorile in joc (cat de stralucitor e totul, sau efectul de acomodare al ochilor la nivele variate de lumina/intuneric). Mare load pe GPU.
Postprocessing: afecteaza detalii gen iluminat/bloom. Preferinta personala daca iti place sau nu. Nu am observat sa aiba mare impact asupra performantelor on sau off.
Character Model Limit/Quality: Afecteaza numarul de jucatori pe care ii vezi pe ecran si calitate acestora (sau doar niste name tag-uri). Mare load pe CPU, mai ales in wvw sau pvp.
Best Texture Filtering: In tandem cu high textures, sa arate si mai bine decat bine
Depth Blur: lucrurile de la distanta par out of focus.
High-Res Character Textures: foloseste texturile la calitate maxima pentru caractere (doar pentru caractere).
Vertical Sync: self explanatory

Explicatiile de mai sus nu-mi apartin, sunt preluate de pe diverse forumuri unde se discuta astfel de subiecte si eu doar le-am tradus; si dupa care mi-am facut si eu setarile astfel incat experienta sa fie fluent 60 fps in w3 (ce joc cel mai mult).
Image

Re: Guild Wars 2

Posted: 16 Feb 2016, 16:49
by EdyJay92
Doar am vazut poza ta, in-game, si am zis trebuie sa iau jocul asta. Pare interesant jocul :) O fi mai bun ca Diablo 3? Stiu ca sunt diferite, si ca n-ar trebui sa le pun la un loc, dar asa... per total?
Singurul lucru care m-a dezamagit la Diablo 3 este ca am ajuns in nici 24 de ore de gameplay sa-l bat pe Diablo. Dar mi-a placut grafica, monstrii, puterile, cinematicile cel mai mult(povestea).
Guild Wars 2 ar fi al2lea joc pe care-l joc pe N170 :) Sper sa mearga bine.

Re: Guild Wars 2

Posted: 16 Feb 2016, 18:20
by oGu
Ma surprinde totuși ca si un 980m cu procesor desktop nu duce jocul asta la detalii maxime.

Re: Guild Wars 2

Posted: 15 Mar 2016, 21:43
by myx
Daca exista jucatori de GW2 pe aici dati un semn. Eu sunt intr-o ghilda de romani (exclusiv) care ne ocupam preponderent cu WvWvW. Atmosfera casual, lume cu capul pe umeri si distractie non stop. Aproape in fiecare seara in ghilda exista un grup core de oameni care fac raiduri W3 sau raiduri PVE (mai nou de cand cu HoT) dar exista si seri cand ne adunam de-un blob (pentru cunoscatori) si iese caterinca maxima.

Ghilda are server de TS3 pentru raiduri.